qweqwe

کارگاه خلق ارزش پیشنهادی

  • 930
  • 0
  • 1

شاید برایتان عجیب باشد اگر بدانید ۷۲ درصد محصولات نوآورانه در زمان ورود به بازار از نظر مشتریان هدفشان بی مصرف به شمار می روند. یعنی از هر ۱۰ محصول ۷ تای آنها شکست می خورد. طبق مطالعه مکنزی فقط 6 % کسب و کارها از مقدار نوآوری در کسب و کارشان رضایت دارند و همواره سوال اصلی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوآورانه این است: چرا مشتری ها از محصول ما راضی نیستند؟ چه اتفاقی می‌افتد که با وجود بهترین منابع و سرمایه ها باز هم یک محصول یا سرویس موفق نمی شود؟ جواب این سوال ها مطمئنا این نیست که ایده شما خوب نیست، یا هوش و توانایی کافی برای انجام کار را ندارید. شما فقط از ابزار و فرآیندهای مناسب برای طراحی محصولتان استفاده نکرده اید. اولین قدم برای طراحی هر محصول داشتن یک سری فرضیه در خصوص مشتریان، نیازمندی ها و انتظارات آنها است فرضیه هایی که به طراحی ارزش منجر می شود. در این وبینار توضیح می دهیم که چگونه می توانیم قدم به قدم برای یک محصول Value proposition یا ارزش پیشنهادی طراحی کنیم. در این وبینار ابتدا با مفاهیم پایه ای ارزش پیشنهادی آشنا میشویم و در ادامه روش های طراحی value Propostion را بررسی می کنیم و از کسب و کارهای مطرح جهان نمونه هایی را به صورت موردی بررسی می کنیم فراموش نکنیم که مشتریان محصول یا سرویس شما را نمی خرند، آنها ارزشی را که محصول شما برایشان ایجاد می کند، می‌خرند.

بعد از ثبت نام در دوره می توانید نظر خود را ارسال نمائید
100,000
50,000
تومان
50%
کارگاه خلق ارزش پیشنهادی

ویژگی های وبینار

  • کارگاه آنلاین
  • زمان یادگیری آزاد
  • پرسش و پاسخ
  • گواهینامه حضور
  • هزینه معقول
  • نمایش با موبایل
  • محتوی کارگاه با کیفیت مناسب
  • دسترسی به فیلم وبینار