بسیاری از کارآفرینان یا صاحبان کسب و کار که محصول یا خدمتی را به مشتریان خود ارائه میدهند، به همین میزان از داشته خود برای معرفی، بازاریابی و یا جذب سرمایهگذار بسنده میکنند. اما باید بدانید که ممکن است چنین چیزی به تنهایی کافی نباشد. داشتن مهارت ارائه خوب و مؤثر برای هر یک از موارد ذکر شده میتواند تأثیر بهسزایی در موفقیت و پیشرفت آن کسب و کار به همراه داشته باشد. نحوه بیان مناسب، ذکر نکات مهم و حذف مطالب غیر مرتبط با مخاطب، احترام به زمان و جلوگیری از اتلاف وقت مخاطب و بسیاری موارد دیگر از جمله ویژگیهایی است که در یک ارائه مؤثر میتواند رخ دهد و باعث افزایش سرعت و اثرگذاری در رسیدن به هدف ارائهکننده گردد.
یکی از متداولترین این ارائهها، ارائه کسب و کارهای نوپا به داوران و سرمایهگذاران است که در رویدادهای کارآفرینی و یا جلسات اول مذاکره با سرمایهگذاران کاربرد زیادی دارد. معمولا ساختار یک ارائه از دو بخش اصلی یعنی ارائهدهنده و محتوای ارائه در قالب یک presentation تشکیل میشود که در این مقاله نکاتی را درباره هر دو مورد عنوان خواهیم کرد.
هدف از برگزاری این دوره، مرور تکنیکهای همین برنامه ریزی و همچینین مروری بر مدل و طرح کسب و کار و بهبود آن برای اثر بخشی بهتر است.
سرفصل های وبینار:
1-مروری بر کلیات مدل کسب و کار
2-مروری بر طراحی ارزش پیشنهادی
3-اهمیت فرصت در ارایه به سرمایه گذار
4-ویژگی های یک ارایه بهینه
5-اهمییت رعایت زمان
6-انتقال مفاهیم اصلی
7-اهمییت شفاف بودن در ارایه
8-پیش بینی های مالی
9-مدیریت استرس در ارایه
بعد از ثبت نام در دوره می توانید نظر خود را ارسال نمائید