بازاریابی گیاهان دارویی و ارائه روش های فروش گیاهان دارویی موضوع اصلی این وبینار می باشد
ارزش گیاهان طبیعی همه روزه در حال افزایش است. تا مدتی ، ارزش این گیاهان برای خیلی از افراد شناخته شده نبود و اگر هم اطلاعاتی داشتند برای استفاده از آنها ترغیب نمی شدند. اما چند سالی است با گسترش رشته های تخصصی پزشکی سنتی در دانشگاه ها ، ارزش گیاهان دارویی نیز افزایش پیدا کرده و اکثر مردم به جز آگاه شدن از آن ، ترجیح می دهند به جای داروهای شیمیایی از این محصولات گیاهی استفاده کنند. به همین خاطر است که روز به روز به تعداد مراکزی که به تولید و عرضه این محصولات مشغول هستند افزوده می شود.
اگر برنامه ریزی و راههای صحیح برای تولید و بازاریابی این محصولات نداشته باشیم ، نمی توانیم از این فرصت و ارزش این محصولات به خوبی استفاده کنیم. شاید بتوان گفت ، بزرگترین مشکلی که برای محصولات گیاهان دارویی وجود دارد مشکل بازاریابی آنهاست. اگر بازاریابی این محصولات به درستی انجام شود موجب می شود تا محصولات به بهترین شکل ممکن به دست متقاضیان و مصرف کنندگان برسد. نکاتی که برای بازاریابی محصولات گیاهان دارویی لازم است بدانیم تا فرآیند درستی برای معرفی و عرضه آن طی کنیم در این وبینار به طور خلاصه آموزش داده شده است.
شرکت در این وبینار و شناخت عوامل تأثیرگذار در بازاریابی محصولات گیاهان دارویی ، می تواند ما را در طراحی یک برنامه دقیق و منسجم در بازاریابی و فروش این محصولات کمک کند. در صورتی که این عوامل پیش بینی شده و برای هر یک برنامه ریزی صحیحی انجام شود می توانید در زمینه بازاریابی برای این محصولات پر طرفدار موفق باشید.
بعد از ثبت نام در دوره می توانید نظر خود را ارسال نمائید